Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Måndag

Kategori: Allmänt

jag som trodde det var tisdag, det är väl så när man går hemma för länge att man inte har koll på dagarna längre. hemskt.
Jaja, har hunnit med ganska mycket idaf trots att kockan bara är 15. Vart uppe hos Jennie o druckit kaffe med henne och Marika, varit på Kongsberg och pratat med Maggan, gått halvmilen och sökt massa jobb och utbildningar. Snart ska jag börja tvätta och plocka undan lite här i hemmet, äta ska jag göra med. Ungfalukorv o hemlagat potatismos, fint ska det vara. Nom nom.

Helgen har för övrigt varit väldig lugn, fredags var jag förbi Issa och tog en öl med tjejerna, Lördags så var Jimmy, Jessica och Putte förbi o tog en öl och igår var jag i Göteborg och firade syrran som fyllt år. Skönt med en lugn helg efter förra helgen haha. Då var det full fart i lördags med laserdoom, relax o fest. Jag vann Laserdoomen eftersom jag är så jäkla grym.

well well.
Nu måste jag tvätta, jippi.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: