Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Nytt år, ny kärlek och nya utmaningar

Kategori:

Ja det är väl det livet handlar om? Utmaningar.. Och kärlek!
Det här året kan bara bli bättre än det förra, det måste det.

Ligger just nu i sängen och tittar på film hemma hos David, vi har varit och tänt upp lite ljus hos Joel idag. Jag skulle egentligen åkt igår på hans födelsedag men eftersom min älskade huvudvärk har kommit tillbaka igen så orkade jag inte det tyvärr. Jag saknar dig.

När två av ens vänner går bort inser man verkligen hur mycket man älskar och uppskattar de man har kvar i livet. Jag har mina fina vänner och så har jag mina bästa vänner. Ja, vissa är bättre än andra så är det bara.

Nä.. Nu ska jag krypa intill min fining. God natt på er.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: