Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Onsdag?

Kategori:

Noll koll på dagarna, de typ smetar ihop sig med varandra. Jag gör för tillfället ingenting då det är svårt att jobba pga nacke/rygg.
Så.. Jag har varit en sån riktigt kärring idag, stickat med en kopp kaffe och en sovande katt i knät. Hallå. Jag är 21 inte 61. Men Aja. Så kan det vara ibland.
Jag har absolut inget vettigt att skriva egentligen. Skriver nog bara för att jag har tråkigt och kommer inte på ngt vettigare att göra.

Gaddtid nästa onsdag är iaf bokat. Då börjar vi på nästa sleeve. Den andra är långt ifrån färdig. Men. Jag har större planer för den andra nu :)

Men men. Nu ska jag fortsätta tvätta. Woho.
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: