Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Fredag

Kategori:

Hej fredag. Jag brukar ha saknat dig, men inte nu längre. Nu är du som vilken annan dag som helst. Kunde lika väl ha varit måndag idag. Negativa Liza. Nä.. Men det blir så när man inte jobbar. Har bara jobbat två dagar denna vecka och jag hatar det. Jag vill jobba heltid.

Jag hade velat hitta på någonting idag. Typ en sån där tjejkväll med sin bästa vän o bara tjata skit. Jag kunde det innan, för ett par år sedan. Med Linda, inte för att låta bitter eller något.. Men det finns verkligen ingen som henne. Jag saknar det och henne. Men men.

Så vad gör man när man inte har sin bästa vän här i närheten och sin pojkvän ligger o sover? Bra fråga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: