Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Måndag morgon

Kategori:

God morgon mina kära vänner, dags för en ny vecka efter en väldigt händelserik helg.
Fredags så var jag Tina och min käre bror iväg och fikade nere på landhs, vi tjötade lite skit o hade det allmänt trevligt. När jag var hemma sen var David snäll och hämtade vid halv nio då han tyckte det var dags att sluta arbeta för dagen. Det blev relativt lugnt.
Lördagen så var det fullbokat, vi var i väg och hämtade Davids nya bil, en jänkare. O vilken nöjd kille, förstår honom, hade inte tackat nej till den bilen.
Så efter vi varit o lämnat bilen så köper vi med oss mat från donken då vi inte ens hunnit äta något på hela dagen. Men vi kom inte hela vägen hem... Utan krockade på vägen... I en rondell dessutom. Tanten tyckte att det var en bra idé att köra ut i rondellen när vi redan var inne och nästan ute, hon körde in i höger bakdörr , vi får sladd och kör rätt ner i en stolpe som står nere i diket. Hade inte stolpen varit där så hade vi nog inte klarat oss så bra som vi faktiskt gjorde. Nacken och ryggen fick ta en del stryk men bilen är bara att skrota. Som tur var det inte forden utan audin, men sjukt surt ändå.
Så kvällens planer på att bowla ställdes in och vi blev hemma hela kvällen, ganska så chockade men i liv, så jag är nöjd. :)
Söndagen åkte jag hem en sväng och sa hej sen in till Ryhov o kollade upp rygg och nacke, det visade inga större skador på mig men får uppsöka sjukgymnast om smärtan blir värre. Och sen som vanligt solsidan med massa fina vänner <3

Nu kaffi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: