Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Bloody Tuesday

Kategori:

Yes, tisdag, uttråkad och rastlös. Ensam ikväll igen, sååå tråkigt är det verkligen. Men men, vad gör man. Är väl dags att ställa in maten i kylen, trodde inte David skulle bli så här sen.

Imorgon blir det körlektion och lite sånt smått och gott. Ska även åka hem till Mullsjö, där har jag ju iaf mini att gosa med på dagarna/kvällarna när han inte har damp vill säga, lite väl mycket energi ibland men ack så gosig han kan vara!

Snart åker jag och Martin till Sälen, nästa helg för att vara exakt! Sååå gött! Johan , Tina och kanske Sofia kommer också upp fast sön-ons, jag och Martin är där lör-lör. Längtar så till jag får åka skidor igen, ska även hyra snowboard en dag så Martin kan få skratta lite åt mig.

Men men. Kanske skulle slänga mig i ett bad och sen lägga mig så jag är pigg imorgon.

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: