Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Monday morning

Kategori:

Jag gjorde ett väldigt långt inlägg igår om hur min helg varit, det försvann. Så kör en kortfattad variant idag.
Fredags var det inflyttningsfest/halloween fest hos Malin och Jimmy. Mycket trevligt trots att jag var väldigt trött och var hemma redan halv ett, ja man är väl inte så partyglad längre antar jag.

I lördags begravde vi vår fina familjemedlem Findus, vår katt. Hade inte R varit med så hade jag aldrig lyckats att fixa en plats åt honom. Men det har han nu.
En "snabb" kaffe hos Anton och sen var det dags för middag hos mamma då lillsyrran fyllt år. Efter det fick jag stressa hem och göra mig i ordning inför nästa halloween fest hos Jocke. Jag har alltid kul med mina killkompisar och deras flickvänner.

Söndagen bestod av underhållning à la David och Jocke, deras humor. Oslagbar. Så dålig, men så kul! Söndagen hade säkerligen varit väldigt tråkig utan dem.

Och nu var det måndag igen, jobbar för tillfället inte vilket jag märkt är riktigt apsurt. Men. Vad ska man göra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: