Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Mitt i natten

Kategori:

Ja det är mitt i natten. Klockan är 01.00 för tillfället. Jag trodde att jag hade kommit in i en schysst rytm för sov och mat klockan inför nästan kommande vecka med jobb. Men icke.

Vet inte riktigt vad det är som gör att jag inte kan sova. Tankar som snurrar omkring i huvudet antar jag. Det är bara några pusselbitar som ska falla på plats sen så kan jag släppa allt o bara vara glad.

För övrigt så har dagen varit bra, har inte fått så mycket gjort dock. Var över hos en vän och drack en kopp kaffe sen hem käkade o gick i däck med mini i famnen. Jo, just det, fixade ju jobb till nästa vecka. Så nått vettigt har jag gjort.

Men.. Nu ska jag sluta, skriver bara meningslösa saker nu i vilket fall.
Puss och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: