Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Söndag, älskade söndag

Kategori:

Jag har haft en sån otroligt bra helg. Jag har myst med min kärlek i fredags, trots att han var trött efter en slitsam dag på jobbet valde han att åka in o titta på filmen The Hobbit, för er som inte vet det så är den 2 h 50 min lång! Vi somnade ganska så fort när vi kom hem. Han är fin den där David.

Igår så åkte jag pappa och Betty till Stenungsund för att hälsa på min farbror Göran hans fru Eva och deras barn dvs mina kusiner och deras respektive. Mycket trevligt med god mat, första gången jag åt cheesecake med!
Efter besöket i Stenungsund blev set en snabbvisit hos Ida och Seb! Lite kaffe och flipper hann vi med innan det var dags att åka hem. Men väl i Mullsjö valde jag att svänga förbi Putte för att säga hej till mina favoritkillar, efter ha retats lite åkte jag hem till Micke och spelade spel med de andra favoritkillarna, underbara killkompisar jag har! Sen hem o stendäcka med hjärtat.
Denna dag har gått i mysets tecken. Firat Magnus födelsedag hemma hos han och Sandra och lite kinakäk med hjärtat. Helt.. Underbart.

Jag är så lyckligt lottad. Mina killkompisar är de bästa vänner som finns. Aldrig någonsin skulle de säga nej till att ge lilla fisliza en tröstande kram om det skulle behövas. Aldrig skulle de ljuga ihop en ursäkt att inte ses, de säger helt enkelt - nej, jag orkar inte idag.
Jag älskar er!

Puss och god natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: