Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Torsdag

Kategori:

God morgon.
Vaknade upp för en stund och sitter nu och dricker kaffe framför tända ljus och vakna med the voice. Hur mysigt som helst, fast lite sällskap hade ju faktiskt inte skadat.

Ja vad har hänt sen sist. I fredags var jag nere hos en av mina bästa vänner Anton, hängde där med alla mina fina grabbar hade lite brottningsmatcher (jag vann, givetvis) drack någon öl och tjötade skit. Blev en tidig hemgång för den här mesproppen då jag skulle upp tidigt o åka till Göteborg.
Lördagen, Göteborg som sagt. Då var det dags för Ida o Seb att flytta till hus, hur kul som helst. Eller ja, flytta är ju inte kul men kul för dem att de köpt hus! Tapetserade lite grann, städade, flyttade och skruvade skåpsluckor. Lagom trött när jag kom hem 12 h senare så kollade så mycket bättre o däckade tidigt.
Söndagen gick i mysets tecken bland annat solsidan med några andra fina vänner från Habo/bryd.

Trots alla dessa tråkiga besked, alla de som gått bort, Joel Johan Findus - som jag saknar så mycket hela tiden. Så måste livet gå vidare och jag måste säga att med hjälp av mina otroligt fina vänner, min fina familj och mitt lilla monster till katt så börjar jag känna mig lycklig igen. Helt ärligt så har jag inte mått bättre. Uppskattar livet på ett annorlunda sätt.
Så tack mina fina, hade aldrig klarat mig utan er!

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: