Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Onsdag, eller?

Kategori: Allmänt

jag, min hjärna och kropp är inställd på sommarlov, ett lov jag aldrig någonsin i hela mitt liv kommer att ha.. well well.

Har varit upp o ner idag, från stress till jättelugnt från varmt till kallt, jag vet inte. Min kropp vill inte vara med längre typ. Men sånt är livet, man kan ju inte alltid ha bra dagar -haha, nu var jag rolig :)

Har haft en sån där vad heter det, nostalgidag? typ. Har bara typ tänkt tillbaka vilket har gett mig många leenden samt ickeleenden. Jag saknar vissa, jag saknar Linda P, jag saknar min rockiga-kompis-som-är-trög-alabahama, och sen ja jag vet inte, ngt mer var det men med mitt guldfisk minne så minns jag inte, haha..

för övrigt har jag dansat zumba två dagar i rad så jag kan knappt röra mina ben, det gör jätteont. alla ni som tänker att det är lätt, pft, det är skitsvårt!!

Over and out pineapple!
puzz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: