Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

asså..

Kategori: Allmänt

jag kan verkligen spt på vissa människor, jag hatar lögnare. usch usch usch tvi tvi tvi. Jag tycker nte om er, måste ni vara i min närhet? tvi.

well well, jag liggger nu hemma och är sjuk, snyggt så här lagom en vecka innan balen.. Så jag kurerar mig på bästa möjliga sätt, massa vila, vatten, glass, te, halstabletter och inte göra ett smack. Jag borde bli frisk innan fredag. För då kanske bästa Linda kommer och hälsar på mig, och då måste jag städa hela lägenheten och fjäska för Robin så att hon kan stanna här. :) Jag har ju inte träffat henne sen det var massa snö ute, inte ok. :(

well well, vad mer har damen gjort det senaste? mja, det är inte mkt det. Jag har typ.. städat, diskat, lagat mat, jobbat och varit i skolan och så sovit då. mkt mer än så har jag inte gjort.
fast nu ljög jag, jag har varit ute med Mickan med, i fredags och det var kul. :) spontant är roligast.

men men, imorgon får alla hålla tummarna för att jag får jobb efter studenten. hoppas hoppas!!

puss o hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: