Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

fri-day, fri-dag

Kategori: Allmänt

i wish..

Nu har jag kommit hem ifrån Shitlake city, Ida har ju äntligen kommit så vi hade middag hemma hos pappsen och alla var nästan där, utan sandra o nicke :/ men annars var alla där och det var super trevligt! :) Synd att det inte kan vara så lite oftare :(

well well, ida stannar hemma i mullsjö hela helgen. Imorgon drar jag till gbg med robin över dagen, hämta grejer, lämna grejer och agera världens bästa brevbärare ;) he he.. på kvällen får vi se vad vi hittar på för äventyr, kanske hittar på ngt med Ida, robin ska nog iväg ändå. Söndag ska vi till farmor och farfar och sen jobba några timmar. japp, fullt upp busy busy :D


nu ska jag ringa finfina linda p!
puss o hejsan.



az och jag <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: