Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

..

Kategori: Allmänt

oj här har det varit dåligt på bloggerian. Kan skriva lite om helgen innnan jag måste kila till habo och jobba!

Fredags, så satt jag och min fina Robin hemma hos honom och kollade på hockey, AIK vann förövrigt tjoho, vi käkade en god sallad och massa ribs det var fint. Tog någon öl och sen knallade vi till Eson och träffade Becka och Robin efter en stund vi varit där drog vi till Becka och Robin, tjatade massa skit och hade trevigt.
På lördag ville inte min mage samarbeta med mig, jag hade inte sovit något på natten, jag kom knappt upp ur sängen och ick knappt i mig någon mat på hela dagen. Robin fick hjälpa stackars lilla mig till soffan då jag tröttnade på att ligga i sängen. Runt 22 så började magen bli ok igen så då tänkte jag att äntligen skulle jag få i mig lite mat såå jag beställde en kababpizza med pommes och sallad på tänkte på hur goood den skulle vara osv, när jag väl får den kan jag ta en liten bit mer änså fick jag alltså inte i mig. kul.. Så jag tjurade resterande av kvällen..
Söndagen var nästintill likadan bara att magen var aningen snällare så jag kunde äta åtminstone, men i omgångar.. Den nya medicinen är inte alls rockig.. usch... Tur att jag har en snäll pojkvän! :)

Idag mår jag iaf bra, inte fått i mig mer än 2 mackor idag men det är bättre än ingenting. Snart ska jag åka till jobbet, så skönt att kunna bestämma vilka tider man får börja och så, fick även en löneförhöjning idag med 15.-/timmen. trevligt!.

Nej dags att knalla till june, bussen går snart!
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: