Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

dött

Kategori: Allmänt

på bloggerian..
Men inte så konstigt, jag har gått i skolan och efter det så har jag jobbat så att sätta sig vid datorn är inte prio ett när man kommer hem, det är faktiskt sätta sig framför tvn och börja falla in i koma.. well well.. Veckan kommer dessutom fortsätta så här så att blogga kommer ju som sagt inte vara prio ett, nu skriver jag för att Robin inte är hemma så jag tyckte det var tråkigt att sitta här själv och för att inte somna så ja, skriver jag..

Jag är lite trött på att hela tiden vara osäker, inte veta något och ja då blir jag fruktamsvärt tjatig och det vet min omgivning, men när man vill veta något nu för tiden så måste man ju fråga för att få information av andra kan man ju fetglömma.

äsch, nu behöver jag komma på bättre tankar..
Min syster kommer på fredag, härligt! känslan som att vinna på triss ungefär, visserligen har jag bara vunnit 50:- som max men jag vann ju iaf.. Det ska bli kul att träffa henne igen då det var ett bra tag sen sist, händer ju inte allt för ofta om man säger så.. Men om mina planer går som de går så kanske det blir ändring på detta!. ssh..

Denna helg kommer jag även få träffa min farmor och farfar, fiiint! Det var också jättelängesen jag träffade dom, senast familjen åkte dit var jag sjuk, och gången innan det var jag sjuk med :( så jag fick inte hänga med, och det är ju självklart att jag inte vill smitta dom.. Men nu är jag frisk! :)))

Nej nu har jag lust att gräva ner mig så ska nog ta och göra det.. Det är en sån där dag så man har lust att peka finger åt allt. Trött tjej. så ..
God natt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: