Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

torsdag

Kategori: Allmänt

välkommen tillbaka du inte efterlängtade skallebank, jag har inte en aning vad jag har gjort för att få denna skallebank igen. Jag har skött mig tycker jag allt, jag har ätit varenda dag samt druckit en massa + att jag har druckit aloe vera. Nu bövelen ska jag börja dricka fitline med för jag är så fruktansvärt trött på den här skallebanken, inte nog med att jag har ont - jag blir så fruktansvärt trött med! jag sov 12 timmar idag, hallå vad hände liksom? jag hörde inga klockor jag vet inte ens när R gick till jobbet eller ifall jag ens sa hej då. Trött på att vara trött och hängig, jag ska göra ett tappert försök med fitline, jag vet ju att activizern hjälper så varför skulle inte resten funka? Hoppas det.

För en frisk människa så ska man känna skillnad efter 3 månader, men klassas jag som en frisk människa som har magkatarr, huvudvärk, trött jämt (kvittar hur länge eller hur lite jag sovit) och andra "fel" på mig? haha. well well, jag får helt enkelt testa och se. Och givetvis så ska jag uppdatera här ifall jag känner att det hjälper! Mange och Lollo har lovat att det ska hjälpa, annars får jag ju cash tillbaka och det låter ju bra :D he he..

Nehej. Jag hade tänkt att Carro skulle komma o hålla mig sällskap idag men det verkar inte som om damen kommer haha, sen hade jag tänkt o tagit en fika med Elin men jag orkade inte med tanke på min skallebank, så jag har bara suttit här med mina brillor, myskläder och allt förstora strumpor på mig. Ledig idag vet ni. (fast borde gått till skolan idag ändå, men ja - skallebank) Jag har iaf orkat diska, då blir nog kexet glad eftersom det var hans tur att göra det den här gången :) snäll är jag :D

nej nu skriver jag bara en massa meningslöst. Jag skyller på att jag inte pratat med någon idag. Men däremot så har jag gått o trallat lite medans jag städade. he he. lät hemskt.

wellwell. Bjussar på lite bilder på mig o mina älskade vänner!.


FavoAz och jag

Jag och älskade Isfis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: