Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Tisdag

Kategori: Allmänt

Ord sårar oftast mer än handling, en smäll gör oftast inte lika ont som vissa ord.
Men ord kan även trösta som tur är.

Det har hänt väldigt mycket tråkigt nu det senaste och jag tänker inte dra upp det här i bloggen, det räcker liksom nu. Inget allvarligt för min del, men för andras. Vilket är skittråkigt och jag tänker på er allihopa. Förlora någon är jobbigt, tror jag. Jag vet faktiskt inte hur det känns att veta att jag aldrig kommer få träffa en person igen. Men jag gör allt jag kan för att finnas för er som stöd. Jag kan till och med försöka baka en kaka.

Well well, det blir nog inget Tunisien, he he. Fick ett sms av Ida och det lät inte alls rockigt! haha. Så ny destination! :) för min del iaf, sen så få vi se vad resten säger, men jag tror inte dom är så sugna på det heller. he he.. 
   Nu sitter jag här framför dumburken , jag har vänt på dygnet totalt, jag somnade runt halv 5 imorse och vaknade runt 14.30 jag vet inte varför jag sover så fruktransvärt mkt men jag har lite ångest över att jag sovit bort hela dagen. Visserligen gör det inte så mkt att jag vänt på dygnet just nu, men nästa vecka blire inte kul. För då börjar skolan igen. usch.. MEN en termin kvar.
   IMON ska jag ner till vårdcentralen, någon läkare måste det ju finnas som kan skriva ut vanliga ppiller liksom, ungdomsmottagningen har stängt! nehepp nu måste jag avsluta, pappa glömde strömkabeln. K L A N T !

Hejs
o v e r a n d o u t

Kommentarer


Kommentera inlägget här: