Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

tisdag

Kategori: Allmänt

yes, idag så har jag varit och lyssnat på en snubbe som pratade om Anabola och andra tillskott. Asså på riktigt killar OCH tjejer, vad är det för fel på er som vill ta den skiten? Läs på lite om detta så kallat Anabola, på riktigt. Visst alla vet att det är farligt men läs verkligen och kolla på bilder, hua. Jag lovar ni vill inte ta skiten sen. Mer än hälften tar tillslut livet av sig, så ni vet. Och ni tjejer ska ju överväga innan ni gör det ifall ni vill ha kids i framtiden.  


   Men jag har hört att vissa tjejer tänder på killar med Bitch-titts, grov acne, och inte kan skaffa kids. Så glöm vad jag sa o tryck för bövelen!

Finns en bok som han jag lyssnade på och en till har skrivit. Mandom, Mod och Morskemän -ska vara bra, återstår att se ska nämligen kirra den.

hej så länge

Kommentarer

  • bekim säger:

    finns killar som har acne, bitch tits och inte kan få barn utan att ta preparat? =).. nu är du väl LITE taskig mot dom ifall det finns tjejer som inte bryr sig så speciellt mycket om just dom delarna som du verkar göra ;)

    2011-01-19 | 00:05:01

Kommentera inlägget här: