Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

onsdag

Kategori: Allmänt

sitter och myser med tända ljus hemma hos kexet. Det är mysigt, de luktar gott med! :) Han är mysig, han får mig att skratta. :)

för övrigt har jag shoppat som attan idag! men jag är nöjd, he he. fick mkt för pengarna iaf! he he..
Funderar på att skutta in på dass och tvätta bort smink osv, sån befrielse är det.

Just det, på fredag så ska jag hänga med lillsyrran och Nicke. Vi kommer vara hemma hos kexet då han kommer vara i Bankeryd så vi får vara här. Han är snäll kakan.. :) Men han är hemlighetsfull den rackarn, fast på ett bra sätt då. he he. I helgen kanske vi ska dra på relaxen ifall vi hinner med det. Han ska iväg o jobba en sväng på Lördagen och jag börjar jobba kl 18, så jag hoppas vi ses en stund iaf!. Relaxen blir väl kanske på söndag ist, söndag ska bli en heldag med honom. Folk tror att vi träffas hela tiden, men det gör vi faktiskt inte. Jag är här väldigt mkt ja, men jag går i skolan och han jobbar sen så efter jobbet/skolan har jag försökt hänga så mkt jag kan med vänner o så. Sen så ses vi senare på kvällen, käkar lite och sen drar han o tränar o sen sover vi haha :p så jättemkt ses vi inte. Men det är bra tycker jag. Då tröttnar han inte. fast imon kanske jag ska ta och åka hem, får se vad jag orkar haha :D

Nej nu ska jag mysa med kexet! hej på er.

aaaazmee
Jag och Az hade en mysig kväll på balkongen en gång i tiden på Tunnelgatan! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: