Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

oj

Kategori: Allmänt

såg nu att jag har inte skrivit ngra roliga inlägg alls på det senaste..
kan göra så här en kortis..
fredag, då jobbade jag hela kvällen på Olles (O´Learys) var rätt så trevligt, jag var på bra humör och så vidare. Andreas i baren & Mikkan var ute med vilket gjorde det roligare att plocka glas haha :) Sen åkte jag inte hem.
lördag, somnade 4 på natten (?) och vaknade 8 på lördag morgon ingen höjdare, jag låg och kollade på tv-shop i två timmar, amazing race 1 timma och miami ink 1 timma, sen somnade jag igen och vaknade av att han var tvungen att åka. klockan 15.40... skooooj. :p då drog jag till Johan och gjorde mig i ordning. Sen blidde det Olles för ovanlighetens skull he he.. Jag hade SKITKUL! he he.. Sen somnade jag hemma hos Johan, fniss fniss. hahaha.

oj nu måste jag åka! ska tydligen till GBG och hämta Dolly.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: