Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Måndag

Kategori: Allmänt

Ja då var det måndag igen jag började veckan bra med att försova mig till 11. Men jag skyller på att jag jobbade på söndag kväll på olles vilket jag egentligen inte skulle göra, sen så sov jag så dåligt. Men får ta igen dom timmarna i veckan. Suck.. wellwell, nu hänger jag hemma hos Kexet och har precis städat typ nästan överallt, endast för att jag är snäll och att det ska vara fitline möte här sen :) Ska bli trevligt. :)

Sitter och funderar på när kexet ska komma hem, antingen så lagar jag mat eller så snor jag en av hans matlådor he he.. Kommer han inte snart så tar jag en matlåda. Snällt Liza.. he he..

I Fredags var det lungt, tacos och sen en kortvarig utgång.
Lördags gjorde vi absolut ingenting, eller jag var ju duktig o jobbade på Olles, DET VAR ASMKT FOLK. Så jag hade massa o göra, var därifrån halv 4 (!!!) well well..
Söndag bestod av jobb i Habo och ett besök i Mullsjö hos pappsen. Sen på vägen hem så ringde Emmelie och ville att jag skulle jobba, snäll som jag är hoppade myskvällen som skulle bestå av gött kött o solsidan, men nej Olearys är ju roligare. hmm. Men men, får se det positivt fler timmar och förhoppningsvis att hon ställer upp när jag behöver hjälp :) sen mys med kexet.

Ja det var min helg det.
Nu ska jag fortsätta med disken. Hejs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: