Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

hoppla

Kategori: Allmänt

nu var det återigen längesen jag skrev. he he.
Min nyår har varit bra trots att jag stod i garderoben på jobbet, well. Inte rikigt vad jag hade tänkt mig min nyår, men nyår är ganska så överskattat ändå.
jag har endast jobbat nu det senaste på ett ungefär. Nyårafton fick jag låna världens bästa Johans lägenhet och där sov jag gott tills det var dags att jobba, igen. så nu har jag min lediga söndag som spenderas i myskläder och chips med sandra och mange! idag fyller mange år så grattis till honom! :D (fast jag jobbade lite med, städade i habo he he)

vad mer har jag o skriva? jag har inte så mkt just för tillället, händer inte så mkt meningsfullt i livet just nu :P Jobbar och sover. Men nu i veckan ska jag hinna med lite, typ träffa vänner, gå till banken o vårdcentralen o lite såå. :)

Nej nu så fortsätter söndagsmyset! yehaw!

grisLiza unt Johan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: