Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

nä men tja!

Kategori: Allmänt

Nu vart det aslängesen jag skrev igen. jaja så det är väl dags att uppdatera nu när jag äntligen sitter vid en dator. Har inte riktigt kommit på det där med att blogga på iphonen, hade jag det så hade det vart uppdateringar lite oftare. Så på ett sätt är det väl tur att man inte kan allt. he he
får uppdatera lite fort eftersom jag ska till becci o alex, de ska få kaffe i försenad inflyttningspresent. såisådär 1 år försent. och så ska jag sätta en rävsax i ansiktet på alex eftersom han drack upp de sista kaffet. jaja.
för övrigt det nyaste som har hänt , singel, väntar på svar (nervös cheeeey) och bor hemma hos pappi.
det var väl kortfattat? he he
idag har jag gått 8,5 km så ska gå lite till senare för att ha gått en mil, och så har jag köttat upp min hand på magnus fläkt. det gjorde ont, jag blöder. tyck synd om mig. HAHA..
hej då

Kommentarer


Kommentera inlägget här: