Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

thank god for facebook

Kategori: Allmänt

Ville inte avsluta toppenhelgen som jag har haft så lånade ut min säng och stannar här i den goa soffan och den underbart sköna (&stora) famn som jag har somnat gott till nu i två nätter.
Vad har vi gjort i helgen då? Det är inte så mycket det, ätit gott, kollat på en massa filmer, myst och myst lite till :) En riktig slapparhelg med myskläder och inget smink hur fint som helst. Löövely!!
  Nu står Patrik i köket visslar och fixar med disken osv. Jag har inte behövt lyfta ett finger denna helgen, jag smög dock in i sovrummet och bäddade och så plockade jag undan frukosten i morse.

För övrigt har det inte hänt så mycket annat spännande i mitt liv. Förutom ja, Patrik. Ja, han jag träffar nu.
  Imorgon blire skola till 17.15 sen jobb, efter det får vi se vart jag hamnar!
Ska kolla på filmen nu, puss!



En "liten" Patrik som han själv säger.
Nu fick jag te med, underbara människa. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: