Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Roll on.

Kategori: Allmänt

Först vill jag bara säga att jag har haft en supertrevlig helg. I Fredags var jag hemma o mös med min nya pläd (superduperskön!!!) mina nya goa kuddar, tända ljus och en bra bok. Jag somnade vid halv 11 ungefär, jäätteskönt. Vaknade första gången vid 0500 och funderade på ifall jag skulle promenixa men somnade ganska snabbt om igen, tyckte inte det var någon vidare bra idé även ifall jag verkligen ville. Så sov vidare till 11. Ca 12 timmars sömn, behövligt efter en veckas förkyldning, eller fortfarande förkyld men inte lika farligt.
    I Lördags kom Elin, Temo och lilla Leo på besök, pappa bygger staket och Temo hjälper honom :) Vi fikade, tjatade och käkade. Mycket trevligt. Sen så drog jag, Sandra och Mange till Stefan där jag och Sandra lirade xbox. Mange lirade lite med, men han tyckte det var tråkigt då jag spöade honom i mortal combat! HAHA. Sen drog vi vidare till George där vi tjatade skit och tog en öl. Jocke kom också senare på kvällen, och det var ju trevligt :) 
    Idag har det dock inte varit lika bra! Jag har haft eller jag har jordens skallebank, eller lite bättre nu efter alla piller o skit. Har jätteont i nacken och jag har kramper i bröstkorgen och ryggen, och hjärtat rusar iväg som bara den ibland. Det är ju fel på mig :P kanske skulle ta o besöka vårdcentralen på tisdag. Nacken är lite bättre nu med, sista gången jag sov i Georges bäddsoffa!

Så snart ska jag ta o nana. Även ifall jag har sovit flera gånger idag, helt mysko. Blivit trött, pigg, trött, pigg osv.. Buhuw. Jaja, det är säkert inget allvarligt :)

Natti natt!
(48,5 tjohoo!?)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: