Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Nu är jag glad igen.

Kategori: Allmänt

Jag pratar med någon som gör mig glad, jag har bestämt mig vad jag vill bli "när jag blir stor" dvs polis, och jag mår (nästan, inte alltid) bra förutom magkatarr och huvudvärk!.
  När jag tar studenten nästa år så ska jag söka in till polishögskolan, jag har äntligen bestämt mig. Det är något jag har funderat på länge och det är lika bra att bara köra på. Jag har fina människor runt omkring mig som stöttar mig, tyvärr inte alla. Men det gör inte mig något, sålänge jag mår bra själv. Kan ju inte vara alla till lags.
  Och den här personen jag pratar med, han är fin han.

Jag är väldigt glad för tillfället och ganska nöjd med tillvaron. Härligt! Kan inte den här underbara känslan finnas kvar jämt?.
  Just det, jag fyller år snart. Och helgen efter jag har fyllt år, åker jag ner till min underbara syster Ida för att fira mig! Hur fint är inte det då? Happy happy!

Igår var jag hos Christoffer och hälsade på, det var trevligt. Jag drack kaffe, det får jag inte göra egentligen men jag gör det i smyg. Det är ju så gott.

Imorgon ska jag få träffa min underbara bror, han lovade att han skulle försöka slita sig ifrån jobbet runt 1800, yeah right. Skulle tippa på att han kommer runt 20.00. Arbetsnarkoman? ja!

Nu ska jag fortsätta smstrakka Jocke.
Pöss!



Vi är inte bra på att se glada ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: