Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Torsdag

Kategori: Allmänt

Ja idag är det torsdag, jag har lite svårt att hålla reda på alla dagar då dom flyger förbi. Men det är positivt, tiden går ju fort när man har kul?
 Nu har jag fått agera gps via telefonen, sikken tur för Patrik att jag var hemma och satt vid datorn så dom hittar till jobbet ;) haha. 
 Magen strular med mig hela tiden, den vill helt enkelt inte bli bra! Jag sköter mina mediciner och äter som jag ska, eller jag har fuskat lite men det är inte mycket lever ju med herr-nyttigast-i-stan-för-jag-ska-bli-stor-och-stark. Men det är absolut inget negativt! Jag behöver nyttig mat, jag behöver träna och jag behöver må bra och ta det lungt. Annars blir ju aldrig huvudet och magen bra! jaja nog tjatat om det.
  Snart är helgen här och det betyder att jag ska åka till göteborg och träffa underbara ida, dock bara lördag till söndag men det gör inget. Jag får ju träffa henne snart igen, hon fyller ju år och så ska möjligtvis Helenas son döpas i Jönköping och eftersom Ida är gudmor så kommer hon ju givetvis hänga med. Då får hon ju träffa min kaka med! Alla andra har ju träffat honom utan Ida. well well.
  Nu ska jag kika efter lite hus (nej jag ska inte köpa något, möjligvis Patrik någon vacker dag) och så ska jag kolla på en film och bara ta det lungt här i soffan, stackars lilla mage. buhu.. Jag som ville träna idag!!!!

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: