Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Torsdag

Kategori: Allmänt

Hej hopp, då var det Torsdag igen.
Som sagt så var jag på en föreläsning igår och får ni chansen att gå på den, GÅ PÅ DEN!!! Den var jättebra, han fick en att liksom se lite annorlunda på saker och ting. Det handlade inte så jättemycket om den hemska olyckan utan mer efter, hur han tog sig tillbaka och hur han fick tillbaka längtan till att göra saker. Han accepterade läget. Han var inte bara bra utan väldigt väldigt rolig! Jag är glad att jag fick chansen att lyssna på honom trots att jag hade lite svårt att titta på honom i början, men sån är jag bara. 
 
Lasse Gustavson
"livsenergi, laganda & kreativitet"!
"Ett eldhav stort som Globen omger oss. Det är 800 grader varmt. En människa självantänder vid 600 grader. Håret och skägget knastrar när det brinner av och det bubblar i hörselgången när öronen smälter. Fingrarna brinner av utan att det känns. Mina värderingar brann upp tillsammans med mitt ansikte den där natten. När jag vaknade var det till en ny värld. En värld av skönhet."
Taget utav Lasses bok!



Nu ska jag kolla på Jersey Shore :) hejs svejs, hörs sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: