Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Torsdag 11:40

Kategori: Allmänt

Hej hopp, igår hade jag en superbra dag med Bella! Kikade inte så jättemkt på bakklänningar så vi satt mest hemma, drack kaffe och tjatade fruktansvärt mycket skit! Det behövdes! Kommer ju att bli att vi träffas lite oftare nu när vi båda är i stan så mycket :) Great!
  Förövrigt så var jag inte ens trött igår, jag fick sova 3 timmar på förmiddagen men somnade inte fören vid halv 2 inatt, dock var jag ju inte den piggaste i morse och  råkade försova mig, men det gjorde inget sa Lasse sålänge jag kommer på extralektioner på Tisdag och Onsdag, det gör inte mig något. Det är ju bildlektion! he he. Jag sitter för mig själv och målar vad jag vill, hur jag vill och när jag vill :) asbra.

Well well. Nu är jag hemma iaf, hade bara en lektion idag. Man blir ju inte så motiverad av att gå till skolan på morgonen när man har en lektion på 1½ timma. Fast imorgon har jag lektion från 13 till 15.30-16 men det gör inget, det är en kul lektion, HISTORIA! Jag tycker om historia. Vecka 9 får vi läsa om Andra världskriget, det tycker jag är mycket intressant, har dock läst en massa om det så man kan ju en del. Men det finns så mycket mer. Vet inte varför jag tycker det är så intressant. Mange är ju likadan. Lustigt.

Vill att Patrik ska komma hem, ska se ifall jag lyckas dra med honom på en promenix senare. Men jag tror inte han är så sugen på att gå ut då han jobbar hela dagarna ute.. Får väl gå själv annars, haha.

Nu ska jag ta och fixa lite med LR.
Hejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: