Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit duktig, jag har varit i skolan och nästan målat färdigt min tavla. Imorgon ska jag dit igen, men då ska jag vara där hela dagen. Och så på Torsdag med! kan hända att jag tycket om bild!! Allt kommer att lösa sig.
  Nu har jag ätit, oxpytt & bacon. Så snart ska jag & hjärtat ner till gymmet och leka hulken. Jag ska bli bodybuilder, haha. (yeah right, lyckas jag med det så måste jag få ett pris. Klarar nog inte att ge upp min älskade cola!!)

Förövrigt så har jag lite inplanerat, i helgen så ska vi fira Patrik med en utgång med vänner. Helgen efter det så ska jag på Helenas sons dop och för att hoppa tillbaka lite så ska jag på en, vad kallas det? jag vet inte, jag ska iaf lyssna på en som har varit med om något hemskt som sedan ska berätta om hur fint livet kan vara ändå. Mer information efter det imorgon kväll! Jag tror iaf att den kommer vara bra.

Nästa vecka kommer Ida med! Saknar henne.


I want a doooggi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: