Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Tisdag 12:18

Kategori: Allmänt

God morgon, eller god förmiddag nej eftermiddag. har sovit tills nu, eller jag har varit uppe och sprungit ett par gånger inatt och P ringde o väckte mig vid 9. Har inte sovit alls bra inatt faktiskt, haft ont i huvudet och tankarna har flugit kors och tvärs i huvudet. skrämde halft ihjäl P igår med, elak är jag.

Nu ska jag laga oxpytt, bacon och ägg sen ska jag packa mina grejer och dra till träningen och sen dra till mullsjö, detta inlägget blev genast mycket tråkigare då A L L T jag skrev, försvann.

well well. Håll tummarna för mig ikväll, min första presentation för LR är då!!

Puss på er.
hörs senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: