Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Söndag 20:30

Kategori: Allmänt

Fortfarande en urursel design på bloggen, ,jag skyller på Patrik som har suttit och spelat och lurade på mig att titta på en film. well well, jag har all tid i världen imorgon, tror jag. Eller jag har ganska mycket inplanerat denna veckan. Faktiskt, det känns jättebra. Imorgon så är det först prio 1, skolan. Sen jobb prio 2 efter det så är det giiivetvis träning! Tisdag är det skola, och sen var det sagt att jag och Sandra skulle kolla bal-klänningar men det blir nog inget med det- får gå på jakt själv. Senare på Tisdag kväll drar jag till Shitlake antingen ensam eller med Tina för att presentera LR för ett glatt tjejgäng, lovely. Onsdag skola, träning och en dejt med Bella! Ska bli kul o träffa henne igen!! Sen har jag inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra på torsdag och fredag, hur som helst kommer det vara fullt upp iaf. 

Ja, vad har vi då gjort idag? ifall jag skall sammanfatta det lite lätt, inte ett smack vettigt iaf. Tv, soffa, telefon, film, mys. Inte mer än så.
  Hjärtat springer nu runt och plockar, han är så duktig. Tror allt att han har lite spring i benen efter ha suttit ner hela dagen. Men det springet lär han ju bli av med snabbt imorgon hehe.
  Allt, eller nästan allt är bra nu, känns som att allt kommer att lösa sig. Ifall det nu kommer att göra det, kommer jag ha fullt upp! Och det vill jag ju gärna.
  just det, jag har fått spendera lite tid med toan-johan. Dock så hade jag ju velat vara själv med honom, men det kommer jag nog få snart. lövly, skit snack om allt och alla med Johan sitter aldrig fel.

Kommentarer

  • Bellsiiiibuuubb säger:

    Nemen är det nya blondinbella här Lizii (:

    Ska bli kul o träffa dig med göllet, vi har massa att prata om och ta igen, plus att det var alldeles för länge sen vi sågs :( fy pyttsan för det! PUSS<3

    2010-10-17 | 21:14:09

Kommentera inlägget här: