Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Söndag

Kategori: Allmänt

Hej hopp!
Idag är jag fruktansvärt seg! Igår var det middag hos P's mamma, det var mycket trevligt. Astrid är nog världens goaste unge, hade jag haft en tillräckligt stor väska hade jag snott med henne hem!. haha. Det var mycket trevligt, god mat och nytt folk att lära känna. Skulle vilja ha bilderna haha, jag måste skaffa mig en riktigt bra kamera, jag vill ha en systemkamera så för er som inte gav mig en present när jag fyllde år välkomnas en sen present!

Min pojkvän är underbar, trots att jag inte mår så dåligt tar P hand om mig som om jag vore döende, i love it. Jag har legat här i sängen precis hela dagen. Jag tror han har en baktanke med detta, när han blir dålig (typ söndag nästa helg) vill nog han ha samma service. Klart  han får!

Nej mina kära vännor, dags att ringa i klockan. Kistan behövs fyllas på!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: