Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Sådärja

Kategori: Allmänt

trodde då aldrig jag skulle sitta hemma en fredag klockan tio och plugga historia, men nu har jag gjort det! och jag är faktiskt lite stolt över mig själv, och det får jag vara. För jag är klaaar. trallaalaa. 
  Har även myst med herr Patrik med taco och fredags-mix, så magen är ju helt uppsvullen. Sikken tur att det blir träning i morgon!

För övrigt har det ju inte hänt ngt spännande sen sist förutom att jag stör mig så fruktansvärt mycket på en viss skapelse. Men så är det ibland. Jag stör mig lite på de i min historia grupp med, stöddiga. Jag tycker inte det är ok. well well.
 Jag ville bara informera om att jag har en lugn hemmakväll med det bästa sällskapet Patrik, har pluggat och har haft/har fredagsmys.

tjing!

Jag älskar hösten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: