Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Onsdag!

Kategori: Allmänt

Då vart det Onsdag, i  brist på annat har jag skickat iväg mitt CV till P's mamma som ska skriva ut dom till mig då P's skrivmaskin är sönder. Ska ut på jakt efter extraknäck tänkte jag, funderar även på det där som Johan bablade om LR. Men vi får se, jag måste ju erkänna att jag skrattade när jag fick höra om detta, men men. I want money, så jag kan ut och resa och leva lite, jag har varit utomlands en gång, jag vill meeer! Lite sugen på New York eller London i December, kan vara mysigt innan jul och så. Ska se ifall man kan skrapa ihop lite pengar tills dess och ifall P vill joina mig! :)

Nähe ifall man kanske skulle ta och göra sig i ordning lite och kanske plugga lite?`kanske. he he.. Matte B boken lockar sådär lagom mycket, måste ju till Juneporten och hämta mina pengar. sen tänkte jag kolla ifall Tina har tid o träffa mig då jag måste hämta mina älskade hörlurar, och skor. O min halsduk med haha.

Nej nu måste jag faktiskt gå.
Puss på er, mest på Patrik. Min lilla hulk (hunk, he he)


Lizan :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: