Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Onsdag 05:30

Kategori: Allmänt

yep, då var man bänkad framför dumburken ännu en gång. Sitter här halv 6 på morgonen och väntar på att hjärtat ska vakna, jag själv har inte fått en blund inatt och jag är inte ens trött :( well well..

Mitt första homeparty gick great, fick min första kund och möjligtvis 4 säljare. Hur great är inte deet då? Och det hade ju inte gått lika bra ifall inte Johan och Tina hade varit där med alla grejer som man kunde visa upp osv, jag har ju inte fått grejer än, eller ja, inte köpt grejer än. Fast jag har parfymerna, och sminkväskan får jag ju låna ifall det skulle vara någon som är sugen på ett homeparty. Tjejerna var jättenöjda och tyckte det var jättekul, och det glädjer mig att de tyckte det var kul.
  För er som är lite mer intresserade på vad som finns, ja. Som igår då trodde tjejerna att det bara var smink och parfym, men tji fick dom. Nej nej, det här är grejer för A L L A till och med till era husdjur! Gammal som ung, så finns det alltid något som passar dig! Nu har jag även fått julkatalogen, och jag kan ju säga själv jag tar ju gärna allt i katalogen. Speciellt klockorna, gudomligt fina!. Jag har faktiskt önskat en av dom i julklapp, he he.

Ne, nu ska jag ta och fixa lite frulle. Börjar bli hungrig igen.
Puss på er, hörs senare!!


Här kommer lite ur katalogen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: