Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

No need for a headline.

Kategori: Allmänt

Jahopp, då var man äntligen färdig med tvätten. Patrik fick ett hedersuppdrag att plocka in tvätten i garderoben, jag har tillochmed vikt den, men ligger fortfarande snällt kvar i korgen. Cykeln är mer intressant ikväll.
  Funderar vad det blir för mat ikväll, brist på insp.. It sucks. Sugen på något hela tiden är jag med!! Det är skitjobbigt. Tur att det inte finns en massa godsaker här hemma då för då hade jag ju blivit smällfet. Men men.
  Jag saknar min bror lite, eller båda faktiskt. Johan träffar man ju aldrig längre, han ringde mig dock igår och vi pratade på en bra stund, lovely. Och Magnus, ja han lämnar ju inte 50-skyltarna i Shitlake.

Förövrigt har det varit en bra dag och jag har fått mycket gjort! Inga roliga saker dock, bara städ och tvätt. Men P var ju nöjd, så han får helt enkelt stå för matlagningen, det bestämmer jag nu, nice.

Det enda negativa idag var ju att jag gick in på flashback och skulle läsa lite, tycker det är en intressant sida. Och klicka då upp han som tog självmords tråd, och jag ångrar mig att jag ens klickade mig in och läste. Folk är grymma, vidrigt är det. Visst de kanske trodde att han var ett så kallat "troll" men det vet man ju aldrig, så varför skriva hemska saker? shame on you!!

Nu ska jag dra vidare, övertala mannen att laga krubb. (med andra ord slita honom från cykeln)
Hejs!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: