Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Mumms!

Kategori: Allmänt

Helgen har varit toppen, i Fredags så var Jonte och Staffan här och spelade lite bowling och tog någon öl. Varade inte så länge då både Jonte och Staffan var koma. Så jag och Patrik promenerade med Rocky runt omkring på Torpa och pratade om allt möjligt, sen avslutade vi kvällen med en film som ingen av oss ens hann börja titta på då båda slockande, haha.
  Lördag morgon vaknar jag av miljontals blöta pussar utav Rocky, jag måste skaffa mig en hund. Smög upp i den gosiga famnen och mös lite innan det var dags att rusa till tåget, när jag köpte en biljett fick jag betala 155.- för mycket så det ska jag hämta snart. Väl framme i GBG så shoppade vi loss, oj. Men jag är nöjd! Det är ju huvudsaken haha. Köpte en present till P med, då han fyller år snart. :) Sen på kvällen fick jag önska mat och jag fick även titta på när den lagades, sköönt! God var den med, hör och häpna! det blev KÖTT! hahaha ;) Efter matkoman blev det film, film och lite mer film. En viss herre saknades dock!
  Söndag var det dags att åka hem, magen krånglade givetvis vilket gjorde väldigt ont. Så åkte till jkpg där min favorit mötte mig och jag fick åter igen komma tillbaka till den underbara famnen! "vi" (läs han) lagade mat, tittade på film och mös en massa. Life is sweet! 
  Och idag är det Måndag! Lovade mig själv att jag inte skulle försova mig denna vecka, men hur gick det då? sen fastnade jag vid datorn och började dansa en massa till låtar från dirty dancing. Så jag glömde helt enkelt bort att jag skulle gå till skolan, men jag smyger nog dit snart och hämtar mina uppgifter iaf, men imorgon mina vänner då, ska jag inte försova mig!
Idag ska jag faktiskt träna med, jag ska träna med mitt hallonhjärta. ska bli spännande hahaha :D

Dags att bege sig! Hejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: