Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Min födelsedag!

Kategori: Allmänt

Japp, hipp hipp hurra för min födelsedag!
Dagen har börjat bra med en masssa gos från min kära Patrik, han får mig att vakna på rätt sida varje morgon. Ljuva känsla.
Ska strax ta och knalla mig till skolan fastän att jag verkligen inte vill göra det, jag känner inte för det idag. Verkligen verkligen inte. Men jag måste nog så det är väl lika bra. suck.
Har fått en massa gratulationer idag, telefonen går fortfarande varm och har gjort sen 05 imorse, haha. Aningen jobbigt, men det gör mig glad ändå. :)

Sen när Patrik har slutat jobba och hunnit träna så ska vi bege oss till Shitlake City för att fira mig. Ska bli trevligt! Och så längtar jag till nästa helg, det säger väl alla på Måndagarna men nästa helg så ska jag åka till min underbara syster Ida för att fira mig en gång till! Blir tredje gången haha, först fredags med ett gäng vänner på Olearys, ikväll och i helgen. Jag klagar inte! Jag tycker om att fylla år :)

Hepp nu ska jag fortsätta med mitt!
hej så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: