Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Hej hopp!

Kategori: Allmänt

Idag så har man varit i skolan och gått på lite möten osv, varit på stan och köpt en foundation och pratat med min underbara i telefon under tiden han jobbade. Tina har även varit här på besök hemma hos Patrik, det var mycket trevligt. Jag och Patrik skulle påbörja våran nyttiga vecka men jag sabbade det ganska snabbt då jag kilade iväg för att köpa en kababtallrik och en burk cola. Jag skyller på att Taste of Beirut var stängt. he he..
 Kikar nu på Greys Anatomy och blir lite ledsen i ögat, alltid någon som dör där. Det är ju inte så rockigt men det går ändå inte att sluta titta på denna dramaserie. Men men..

Halv fem så ska jag iväg på ett möte på Nordic Club för att kika på deras gym, jag har dock fått ett gymkort på Friskis och Svettis men kan vara trevligt att kika på vad dom har att erbjuda ifall man senare inte vill träna på friskis. Och så får jag ju testa gratis på Nordic Club, gratis är alltid gott! På tal om gym så ska jag och Patrik ner och träna senare, efter mitt möte då. Titta på när biffen tränare he he..

För övrigt gott folk så har det inte hänt mer spännande. Förutom att jag hade en kanon dag igår, min födelsedag! Fick gymkort, karameller och kärlekste! Kärleksteet var vi ju bara tvugna att testa när vi kom hem och det var jättegott! Tack Fia och Nicke! Och givetvis er andra! 

Nu så ska jag mysa ner mig i soffan en liten stund, powernapa lite kanske och ta det lungt. Härligt. Sällskap hade ju inte varit fel, men snart kommer Patrik hem! 

Puss på er!

 


Nej, här är ingen utav oss beredda! haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: