Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Fredag

Kategori: Allmänt

Det är dags för fredags-mys! Japp, fredags-mys blire idag, ingen träning bara äta gott och mysa framför film och tända ljus. Blir träning på Lördag och Söndag isället då vi inte ska göra något speciellt avancerat så man kommer ju inte vara bakis eller något sådant, och det är ju skönt! tjoho. 
  Funderar på ifall jag skulle slå en pling till Bellsibub någon dag snart så man kanske kunde ta en fika och tjata ikapp oss! Har ju hänt mycket sen vi sågs för snart typ ett år sen (!!!)

För övrigt har det inte hänt så mycket, skolan krånglar lite då kurser har krockat och så vidare, men det kommer lösa sig nästa vecka hoppas jag. Men men, det tillhör ju inte ovanligheten att det ska strula för mig! haha. Jaja, snart är skolan över, äntligen. Bara 8 månader kvar, det ska nog gå fort.. Det är ju faktiskt höstlov, jullov, sportlov och påsklov med så det kommer att gå fort så länge man har kul :) 

Nehe nu ska jag ta och fixa här lite, skriver kanske lite senare :)
Puss! :*


lövly pic.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: