Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Fredag

Kategori: Allmänt

Jag borde vara glad nu, det är fredag och vi ska fira Patrik. Men jag är inte glad, jag är heller inte ledsen. Orken som jag hade vid 11 har nu försvunnit, träningsvärk blandat med magkatarr är ingen bra kombo!! Sen att jag pratat i telefon och att folk vill att jag ska komma och jobba när jag inte längre går i skolan gör ju inte att humöret stiger, tvärtom. Jag vill jobba NU. Så tänker ni nu - vänta du bara, det var jätteskönt i skolan. Ja visst är det, för skönt. Jag gör i stort sett ingenting, och inte tjänar jag på det heller, tvärtom jag har väl för lite tid i skolan så jag får väl inga pengar alls nu. Ett helgjobb eller kvällsjobb hade suttit döfint. Ja, idag är jag bitter. Ibland får man faktiskt vara det. Nästa vecka får jag iaf jobbdatorn så jag kan sitta med CAD-programmet, bättre än inget iaf. pust. 
 
Spola fram tiden till Juni tack...

Hej så länge, ska kolla Jersey Shore och bli på bättre humör till P kommer hem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: