Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

...

Kategori: Allmänt

satt och läste igenom lite gammal skit jag har överallt, sånt som man skriver ner när man inte orkar tänka.. Och kom på vilka falska männsikor och givetvis underbara människor jag har runt omkring mig. Det sjuka är att de falska fortfarande är kvar! Shame on me! Men det positiva är att den bättre kategorin bara ökar, och det är skönt! För aldrig har jag varit såhär glad, nu kan det bara bli bättre och bättre, no looking back. Hallååå pepptalk! haha.
  Från och med nu ska jag bara dricka cola på helgerna (och i smyg) träna, söka massa extra knäck, umgås med världens bästa och äta rätt :) Undra hur många gånger jag har sagt det här nu? men nu är det på riktigt, jag vet ju själv hur bra man kan må när man tränar och äter rätt, så ifall jag gör det med och umgås med P.. Så borde jag ju sväva på rosa moln, och det tycker ju jag låter som en bra idé. Lets do it.

Förövrigt gick jag aldrig till skolan, vi kom överens om att vi skulle träffas imorgon ist och ge mig uppgifter trallalalallaaa.

Hej svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: