Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Amazing

Kategori: Allmänt

When I see your face there's not a thing that I would change.
Cause you're amazing just the way you are.
And when you smile the whole world stops
and stares for a while.
Cause, you're amazing just the way you are
.

Idag så ska jag ut med fina vänner, vi ska fira mig lite. Jag fyller ju år på Måndag, imorgon så ska jag fira med Patrik. Och vi ska inte göra ett smack, förutom att laga god mat, mysa och promenera med Rocky. Jag vill inte byta ut det mot något!
Jag har ätit frukost idag, IGEN. Och efter duschen som jag snart ska ta så ska jag äta köttsoppa, det blir måltid numbero 2. Hur bra är inte  det då?
Nehe dags för duschen! Puss



Love.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: