Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Ville bara...

Kategori: Allmänt

Tillägna ett litet inlägg till Linda P!


Jag har en awesome vän, rättare sagt min bästa vän. Hon finns där för mig oavsett tid på dygnet (stackare, du skulle då aldrig sagt så ;) ) Hon tar hand om mig, till och med klappar mig på huvudet ifall det behövs. Hon vet precis när man behöver en kram eller en smäll på käften. Trots att man kan vara rätt puckad ibland så finns hon fortfarande kvar trots att tiden kan gå så länge som ett halvår.
Hon förtjänar det bästa och jag hatar att hon kommer lämna mig här i kalla Sverige när hon gottar sig i Australien. Jag får helt enkelt våldgästa henne. Mhhhm, frankphone.
Kort och gott, I löve u!
Puss på nosen Pärle! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: