Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Torsdag.

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag hemma hos pappa, väntar på att Johan och pappa ska komma hem så jag kan åka hem till Patrik. Jag har krattat hela framsidan och imorgon väntar baksidan och lägga allt i säckar, inte något jobbigt att kratta iaf. Vet inte ifall jag orkar med gymmet ikväll, vi får se. Har ju faktiskt jätteont i revbenen nu. :/

Igår fick jag hem mina produkter från LR och inte för att vara sån för att jag säljer det, men jag älskar det. Köpte mest rengöringsprodukter för ansikte, aloe vera handkräm och en värmande kräm för ansträngda muskler och givetvis smink, I LOVE IT! jag har då aldrig känt mig så fräsch efter att ha tvättat bort sminket!. kärlek.

Nu, bilfärd! Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: