Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Torsdag

Kategori: Allmänt

Jag var tvungen att kolla nere i hörnet för att se vilken dag det var idag. ILLA.  Har varit helt tom i skallen så vet varken ut eller in längre, har noll koll på dagarna. Sluta gör mig förvirrad. :P

Missade en dag i skolan, jag kunde inte sova något inatt så lagom när klockan ringde somnade jag på ett ungefär, mysigt va? så nu sitter jag här och ser ut som ett spöke. for real.

Måste ta en kopp med Linda innan klockan 17, klockan är 12.24 och jag känner mig stressad redan. Hallå?
Nej lite frulle får det allt bli sen packa sen bege mig mot Linda och sen träna. Imorgon blir det heldag i skolan, vilket jag egentligen skulle haft idag så blir en jobbigare dag imorgon. Pust, stånk och stön. Men det är bara att bita ihop och vara en duktig fis. Japp.


åh, vad jag vill härifrån.

Bjuder på en bild utan smink.
Hittade massa "gamla" bilder på denna datorn.


En med glojärn med. haha. fin skit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: