Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

Tisdag

Kategori: Allmänt

Jaha nu har jag fått klagomål över att jag inte skriver lika ofta så det är väl dags att börja igen nu då haha :D
Idag så har jag varit duktig och varit i skolan, gjorde ett prov och pluggade matte B, haha inte ens den ena läraren kunde hjälpa mig med dessa mystiska grafer och vad allt heter så jag fick gå hem med full närvaro. he he. I like it. Men imorgon blire mer Matte B, suck. Jag skulle ha åkt till Habo med och städat och sen till Mullsjö för en produktvisning men allt blev inställt för det kassa vädret, så Habo imon och Mullsjö på Torsdag. Great. Men blir nog att jag åker till Mullsjö redan imon för att leka i snön. well well.

Nu sitter jag här och pillar med datorn, har kollat på The Exorcist. Rätt halvkass faktiskt. Har även diskuterat religion med Patrik, det gick inge vidare då vi båda är lika envisa så nu sitter jag och tjurar. :) he he.

För övrigt så stör jag mig på att kanal 5 inte funkar, jag kan inte titta på DHW. :( buhuw. stackars lilla mig.


Titta vad mysigt med massa snö!! LOVE IT och snart ere jul, ännu bättre :) mys.

JUST DET! Grattis Niklas till lägenhetsköpet! :)


Jag får uppdatera mer senare om helgen, orkar inte nu :P haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: