Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

svårt?

Kategori: Allmänt

är det verkligen så svårt att dela med sig av information man får? vad trött jag blir. Jag försökte iaf ta reda på saker och ting men inget svar fick man tillbaka. Ät min skit.

jaja, nu har jag suttit i skolan och inte gjort ett skit, helt meningslöst. Jag satt där i 45 minuter och väntade på att någon skulle kanske dyka upp, men tji fick jag. Vi hade ju tydligen nationella i morse, det fick jag reda på NU. Tur att jag har en awesome lärare på SOL som jag kan göra provet hos så jag slipper vänta eller få IG..

För övrigt så ska vissa verkligen INTE ha barn, ta ditt ansvar. Blir så fruktansvärt sur.

JA, jag är bitter idag. Konstigt? nej.
Ingen väckarklocka som ringde-ingen information om att det var NP-sitta i skolan som en mupp i 45 min helt i onödan-hungrig-blöt efter ha gått fram och tillbaka till skolan i gympadojjer- ont i ryggen. Jag får vara bitter.......

hej då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: