Liza Börjesson

En blogg om mitt liv, min träning, och givetvis lite om mina älskade runt omkring som gör mig lycklig!

suck.

Kategori: Allmänt

ja, en djup suck drog jag nu bara för att jag tänkte på att jag skulle gå till skolan imorgon. Jag vill verkligen inte gå i skolan längre, det är så fruktansvärt tråkigt. Men men, jag trodde jag hade sovmorgon med men, icke. Kollade på schemat och drog ytterligare en suck. Jag ska egentligen sluta 12.00 men det blir nog att jag stannar kvar längre imon, tar igen frånvaro timmar, timmar som jag har tillbringat i sängen istället för bakom skolbänken. Men jag måste ju säga att sängen är fruktansvärt mycket skönare. Nu till något annat, skolan är väldigt tråkig att tänka på.

Det senaste har det varit skönt att kunnat prata med en utomstående, mest skitsnack. Som typ, tatueringar och allt annat mellan himmel & jord. pissenice. Creeds to you. Haha, du vet vem du är. :)

Jag har suttit vid datorn nu i flera timmar, vilket liv jag har. Fast, jag hade väl suttit framför tvn annars. Borde egentligen plugga, väldigt mycket. Men finner inte orken till det så facebook får det bli ist! fin skit. Patrik spelar ändå.


tittut!

Jag ska nog ta och äta ostkrokar nu och sen tvätta bort mitt smink..
tjing tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: